dinsdag 16 september 2014

LOVE TO STAMP ABC-CHALLENGE

Wat leuk; Erna houdt nu ook regelmatig een Challenge.
Ik zat vanmiddag net te denken wat ik zou gaan maken toen ik dit las.
De A staat voor achtergrond, Ik heb de Handcarved gebruikt, ik had die nog steeds niet gebruikt dus daar maar eens mee aan de slag gegaan.
Laatst zag ik ook een screen divider card op pinterest, die wilde ik ook al eens maken dus.....2 vliegen in een klap.
Verder heb ik de flowerpatch set gebruikt en de label bracket punch, de hearts border punch en de bird builder punch.
De kleuren zijn smokey slate, calypso coral en coastal cabanna.

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf. Ik las het ook en bedacht hetzelfde als jij. Die handcarved achtergrond, daar moet ik eens wat mee doen. Het idee heb ik wel, nu nog de uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een fantastische kaart is dit geworden Jose! En wat leuk dat je mee gedaan hebt met mijn Challenge! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen